Openingstijden: woensdag t/m zondag van 13:00 - 16:30 uur

Peter Roovers: lezing en open atelier in kasteel Heijen

by admin

Ter gelegenheid van de expositie over de in 1993 overleden beeldhouwer en kasteelheer Peter Roovers organiseert Museum Het Petershuis een aantal lezingen waarin de kunstenaar centraal staat. Tevens zal het atelier van Roovers in Kasteel Huys Heyen op twee dagen open zijn voor het publiek.

Agenda

1. Op 13 juli:  lezing  over Peter Roovers door diens biograaf Leo Ewals. Aanvang: 20:00 uur. Reserveren via de website van Biblioplus of middels een e-mail aan mleideritz@outlook.com

2. 22 juli van 11:00-16:00 uur: atelier in Kasteel Huys Heyen open voor publiek

3. 19 augustus van 11:00-16:00 uur: atelier in Kasteel Huys Heyen open voor publiek

4. 31 augustus geven auteurs Paul Klinkenberg en Paul Thissen (in de Kenniskeuken, onder de bibliotheek van Gennep) een lezing rondom het thema ‘Bezet, bevrijd, geplunderd’ met speciale aandacht voor kasteel Heijen. Aanvang: 20.00 uur. Reserveren via de website van Biblioplus of middels een e-mail aan mleideritz@outlook.com.